Aquest diumenge 1 de febrer uns quants socis del centre participarem en el Circuit Català de raquetes de neu a Err-Puigmal,esperem que les condicions meteorològiques ens acompanyin!!! La setmana vinent us passarem la crònica.
L’Esplai el Nus va iniciar una campanya de Crowdfunding per poder finançar el projecte 7è Art en les seves dues properes edicions (2015 i 2016).
Actualment l’entitat ha aconseguit superar la primera fase de la Campanya i per tant garanteix la continuació del projecte aquest any 2015. Però ara s’obre una segona fase de la mateixa que permetrà disposar d’uns 40 dies més per poder assolir la fita de 3.000 € necessaris per poder realitzar l’edició del 2016.
Col·labora amb el projecte a través de https://goteo.org/project/projecte-7e-art?lang=ca o bé conatctant directament amb l’entitat al 934770686 o al esplaielnus@esplaielnus.org. També pots col·laborar difonent el projecte i la campanya a través de les xarxes socials!.
L’objecte de les presents bases es regular i fixar els criteris i el procediment de sol·licitud, tramitació, concessió, cobrament i justificació de les subvencions que atorgui la Diputació de Barcelona a través de la Delegació de Cultura de l’Àrea de Presidència. Les subvencions concedides s’hauran de destinar a finançar projectes de cultura popular i tradicional desenvolupats durant el període comprès entre l’1 de gener al 31 de desembre de 2015 i podran ser beneficiàries les associacions, fundacions i entitats sense ànim de lucre i de caràcter cultural que tinguin el domicili social a la demarcació de Barcelona, i que així consti en els seus estatuts. El termini de presentació de les instàncies començarà demà i finalitzarà el 13 de febrer de 2015. El model normalitzat de sol·licitud, així com el de tots els documents exigits es podrà trobar aquí. Les sol·licituds, conjuntament amb la documentació exigida a les bases s’hauran de presentar a qualsevol dels registres oficials de la Diputació de Barcelona.
Ja podeu descarregar les sol·licituds i els projectes dels diferents àmbits.
Recordeu que les entitats que concorrin a la convocatòria hauran de presentar la sol·licitud amb la documentació requerida al Registre General de l’Ajuntament de Sant Joan Despí (Camí del Mig, 9, de dilluns a divendres de 8.30 a 14 h i dimecres de 16.30 a 19 h) dins dels terminis establerts.
NOTA: En el cas que la vostra entitat tingui un nou compte bancari, heu d’entregar, com a annex, una sol·licitud de transferència bancària per a pagaments de l’ajuntament a creditors particular. Us la podeu descarregar aquí.
ÀMBIT PARTICIPACIÓ CIUTADANA
Convenis anualsi/osubvencions puntuals(Associacionisme veïnal, cultura popular i tradicional, creació artística i manifestacions culturals singulars, comunicació i ús dels TIC, educació en el lleure – esplai)Annex 1.1 | Sol·licitud i projecte
Projectecasals d’estiu. Annex 1.3 | Sol·licitud(nomès una per entitat) + Projecte específic(s’ha d’entregar un projecte per a cada tipologia de casal que realitzeu)
Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el seu consentiment per a l'acceptació de les esmentades cookies i l'acceptació de la nostra política de cookies Més informació.